LadyCleo2002 kedvenei Kommentelj te is! Inspiráció: Grunge Ladycleo outfitje Kérdezz tőlünk!

2014. december 12., péntek

Napi Outfit 338. + Gondolat

Sziasztok!


A dzsekit a bazarban vettem 
A felső Bonjour Bizou
A farmer hot hot buys
A cipő szintén Bonjour Bizou



Mostanában azon gondolkozom, hogy nem nekem való ez a blogolósdi. Tapasztalatlan vagyok, és egyrészt túlhajtom magam a tanulással, blogolni meg nem marad időm pedig épp azért jöttem, hogy segítsek, mivel a többiek sem tudnak gyakran bejegyzéseket hozni, szintén az iskola miatt... Másrészt pedig nincs semmi amiről írhatnék. Outfiteket szoktam hozni, de nem mindig van olyan szuperjó amit beilleszthetnék ide. DIY bejegyzésből egyet hoztam,  kiderült nem vagyok tehetséges benne. A smink bejegyzésekhez egy halványit konyítok (na jó ez erős túlzás) de például a dollomon nem szoktam változtatni. Inspiráció még nekem sincs. Talán lakberendezés, de azt már Lajli hozott. Tehát, nincs semmi amit tudnék hozni. Holnap szombat (hála az égnek) így próbálok időt szakítani a blogolásra. Na mert stardollozni tudok, de ahhoz például nincs se ihlet, se idő, hogy bejegyzéseket hozzak. Így hát tortúráztatom az agyam és próbálok több bejegyzést hozni, és napi outfitet is mert elvégre napi a neve de nem naponta hozom... Szóval elnézéseteket kérem a rövidebb bejegyzésekért is meg minden velem kapcsolatos zűrzavar miatt.:-)

Szép hétvégét! K.

Nincsenek megjegyzések: