LadyCleo2002 kedvenei Kommentelj te is! Inspiráció: Grunge Ladycleo outfitje Kérdezz tőlünk!

2014. december 13., szombat

Napi outfit 339. + Gondolat

Sziasztok!

Elhoztam nektek egy kicsit divatosabb, modernebb outfit-et, ami olyan emberek adhatják csak rá a dollukra, aki nem annyira fázósak!! 



sapka: Bonjour Bizou 42 sc
gallér: ingyenes 
felső: Basic 45 sc
rövid nadrág: Academy 0 sd
harisnya: ingyenes
cipő: Academy 0 sd
Kabát: Windows on the World 70 sc

Tudjátok, amikor belépek a blogger-be, első dolgom az, hogy megnézem ki milyen bejegyzést csinált a blogra. Utoljára K. bejegyzését láttam és teljességgel elszmorított a dolog. Én se túl sűrűn hozok bejegyzést és ha hozok is, akkor sem 100%-osat. Kérlek bocsássatok meg nekem ezért és ígérem, hogy ezek után én is több időt (mármint, amennyit tudok) fogok szánni. 






Nincsenek megjegyzések: