LadyCleo2002 kedvenei Kommentelj te is! Inspiráció: Grunge Ladycleo outfitje Kérdezz tőlünk!

2014. december 4., csütörtök

DIY- Fehér "blézer"

Sziasztok! Ma egy túlzottan is mély dekoltázsú (:-P) úgymond blézer készítését mutatom meg nektek. Csekkoljátok!:-)

1. Ehhez a képhez szerintem nem kell magyarázat, csak két fehér anyagot húztam a barack színű anyag két oldalára :

2. Itt viszont két átlátszó félkört is tettem rá 
3. A barack színre a közepén egy fekete anyagot tettem, de vigyázzunk meg pontosan a két "félkör" alá kell tenni! Majd, ugyan olyan félkört viszont nem átlátszót, és eggyel sötétebb árnyalatút mint amit rá tettem.


4. Majd ugyan olyan félkört (igen szeretjük a félköröket :-D ) csak annyival bonyolítom meg, hogy az árnyalat eggyel világosabb, vagyis ugyan olyan mint ami alatta van.

5. És ilyen cuccokat lehet készíteni belőle: 

Szerintem igazán aranyos! Puszi: K.

Nincsenek megjegyzések: