LadyCleo2002 kedvenei Kommentelj te is! Inspiráció: Grunge Ladycleo outfitje Kérdezz tőlünk!

2014. november 3., hétfő

Stílusos album

Sziasztok!


Én a stardollon nagyon szeretem az albumomat. Sokáig próblémám volt vele, hogy, hogyan legyen stílusos és egyedi albumom. Most ezt fogom nektek bemutatni. 

  • Csinálhatunk egy olyan oldalt, amin két képet rakunk egymásho, mint ezen a képen. Csak arra kell figyelni, hogy mindenhol passzoljon! Szöveget írhatsz hozzá, ha van kedved.

  • Egy ilyen Kiss Me feliratú oldal. Az a lényeg, hogy fotózd le a szádat és utána rakd be az albumba. Több fajta rúzzsal is lefotózhatod magad és akkor több képet rakhatsz be. Háttérnek használj valamit!

  • Háttérnek használhatsz akármilyen bútort kinagyítva. Én az előző pontnál például egy kanapét használtam. :)
  • Tartalom jegyzék. Ezzel felkeltheted az emberek figyelmét, hogy tovább lapozzanak. De ehhez persze be kell számoznod az oldalakat.

  • Mozgó képek. Ilyeneket a Starplázában találhatsz, ha rámész az animált képekre a keresőben.
  • Az elbum első oldalán egy kép legyen a babádról. Ha akarod, ráírhatod a nevedet, de nem muszáj.

  • A második oldalra írd ezt: Üdvözöllek az albumomban! vagy Welcome to my album! vagy Enjoy my album!

  • Írj egy oldalra verset, vagy zeneszöveget!

  • + 1: az én kedvenc oldalam az albumomban:

Puszil mindenkit: lajli13













Nincsenek megjegyzések: