LadyCleo2002 kedvenei Kommentelj te is! Inspiráció: Grunge Ladycleo outfitje Kérdezz tőlünk!

2014. augusztus 27., szerda

Napi Outfit 282. Vital Signs

Sziasztok!

A mai outfit egyben nevezhető elegánsnak, és lazának. A smink terén igyekeztem az egyszerűségre törekedni, a szempillaspirálon, tusvonalon, és szemceruzán kívül mást nem használtam a szemre, a szájra pedig csak egy halvány Transform-os szájfényt tettem.
A hajat tegnap készítettem el, mindössze 9 stardollárba került. Videó alapján készült, ugyanis én a hajak készítésében szörnyen tehetségtelen vagyok, soha nem tudok semmi elfogadhatót sem összehozni. 


Dzseki: Bonjour Bizou / Pulóver: It Girls / Felső: Barbie Style Club / Nyaklánc: In The Middle Books / Nadrág: Evil Panda / Cipő: Bonjour Bizou 




Ha tetszett az outfit, írjátok le a véleményeteket róla a megjegyzésekhez! Ha pedig nem, írjátok meg, hogy ti min változtatnátok, a tippeket és az építő jellegű kritikákat mindig szívesen fogadjuk!

Ölelés!


Nincsenek megjegyzések: