LadyCleo2002 kedvenei Kommentelj te is! Inspiráció: Grunge Ladycleo outfitje Kérdezz tőlünk!

2014. augusztus 26., kedd

Lajli kedvencei

Sziasztok!

Láttam, hogy Nettiii111 csinált egy ilyen kedvences bejegyzést, és kedvem támadt nekem is, ezért elhoztam nektek az én jelenlegi kedvenceimet. 



1. Ez egy nagyon elegáns ruhadarab, amit nem rég kaptam, de nagyon szeretem. Killah-ból származik és 14 sd az ára.

2. Ezt a mellényt én az Akadémiától kaptam, így nem került semmimbe. Szerintem ez egy nagyon szép darab. Mivel fekete ezért mindenhez megy, lehet az elegáns, vagy éppen laza is. 

3. Ezt a fekete ruhát én a Starbazaar-ból vettem. Elég snassz így magában, viszont hamar fel lehet dobni. 

4. Ez egy sima fehér top, de belopta magát szívembe. Nem tudom miért, de valahogy a kedvenceim közé sorolom. Az egyik rejtett boltból vettem 20 sc-ért. 

5.Ez a ruha az egyik legelegánsabb ruhám. Talán egyeseknek nem tetszik, mert fekete fehér, de nekem nagyon bejön. A Wild candy-ból vettem 140 sc-ért. 

6. Ez is egy Wild Candy ruha, de ez olcsóbb 1 sc-vel :). Tetszik, hogy a babámra feszül és az egyik kedvencem. 

7. Ez a ruha 7 sd-be kerül az  It Girls-ben. Szerintem ez egy jó kis nyári ruha. 

8. Ez a kalap, nem mindig áll jól a babám fején, de élőben is szeretnék egy ilyet, mert annyira jó. Nem is drága. A Millioner fashionból vettem 72 sc-ért.

9. Ez a kedvenc felsőm. A masni miatt nagyon nőies éss elegáns, viszont egy kicsit átlátszó, ezért lehet vele  játszadozni. A Bonjuor Bizuoból vettem 110 sc-ért.

10. Most jön a kedvenc cipőm. Nagyon, de nagyon jól néz ki. Fekete platformos cipőőőő :))))) Oooo... Amúgy a Nelly-ből vettem 9 sd-ért.

11. Ez a ruha is irtó elegáns. Az Akadémiától kaptam.

12. Ez a ruha az én kis feketém. Ugyan nem koktél ruha, de én annak használom.  17 sd-ért vettem. 

13. Ezt a fekete nadrágot bármivel tudott hordani ezért szeretem. Amúgy a Stardisegn Divatban lehet ilyet tervezni.  az ára:  10 sd.

14. Ez a párduc mintás  kis miniruhámat használoma randevúkon :) Szerintem nagyon dögös. A Rio-ból vettem 6 sd-ért.

15. Hát ez az a cipő, ami talán a legmagasabb sarkúm. A Mixv-ból vettem 2 sc-ért.

Remélem tetszettek a kedvenceim. 



Puszil mindenkit: lajli13

Nincsenek megjegyzések: