LadyCleo2002 kedvenei Kommentelj te is! Inspiráció: Grunge Ladycleo outfitje Kérdezz tőlünk!

2013. december 15., vasárnap

Társszerkesztőt keresek!

Sziasztok!
Régóta gondolkoztam azon, hogy nincs elég időm egyedül vezetni a blogot. Kevés bejegyzést tudok csak hozni, amit nagyon sajnálok. Szeretném, ha egy kicsit érdekesebb, mozgalmasabb lenne a blog. Ezért döntöttem úgy, hogy társszerkesztőt keresek! 

Sajnos most már szigorúbb, és nagyobb elvárások vannak, mint a kezdetekkor. Nehéz lehet ilyenkor bekapcsolódni, hiszen én is a nulláról kezdtem, viszont nem szeretném, ha a bizonyos társszerkesztő a nulláról kezdené.

- A szint teljesen mindegy. Komolyan. 

- Legyen stílusod. Sajnos ennyi nem elég. Ha érdekel a "meló", akkor én megnézem a dollod, majd döntök. De senki ne haragudjon meg, ha azt mondom, hogy nem...

-Írj érthetően, használj ékezeteket, helyesírási hibák nélkül (többnyire). 

- Legyél türelmes. Legyenek ötleteid. Legyen meg benned a fejlődés iránti vágy, szeress alkotni. 

- Érts valamilyen szinten a blogger-hez. Nehéz, és fárasztó minden elmagyarázni, ezt szeretném elkerülni. Persze, ha kérdésed van, bármikor, bármit kérdezhetsz, szívesen segítek.

-Tudd magadtól felfedezni a dolgokat, ne kelljen mindenben segítenem.

- Érts valamilyen szinten a képszerkesztő programokhoz. (paint-től kezdve a photoshop-ig, bármihez...) 

-És a legfontosabb: Merj újítani, gondolkodni, tervezni! Nem tömegstílusú dollokat keresek, hanem olyat, akiben tényleg van fantázia! :-)




 Próba szerencse, ha van kedvetek ehhez az egészhez, nyugodtan írjatok! Nem harapok! :-) 
(vagy facebook-on írjatok, vagy jelöljetek be ismerősnek stardollon, és ott levélben, vagy chat-en. NE a vendégkönyvbe! 
Megértéseteket köszönöm!) 

Ó, nagyon remélem, hogy ezek után is lesz jelentkező :P

Ölelés!


4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Netti!
A bejegyzéssel kapcsolatban szeretném kérdezni, hogy kb. mennyi bejegyzést kellene hozni, ha társszerkesztő lennék?
Előre is köszönöm! :)

Nettiii111 írta...

Szia! Nem a bejegyzések száma a lényeg, hanem a minőség, és hogy látszódjon, hogy szívesen csinálod, nem pedig csak odadobod... De mondjuk 3 naponta legalább egy bejegyzés legyen a minimum.:-)

Unknown írta...

Szia Netti. Nekem is van stardoll oldalam... A nevem stardolon Ladyes.pixie.
A te blogodból öltleteket merítettem, bár nem másoltam le. csupán a hogyan hordjam-t.. megnézheted a blogot, a linkje: helpstardol.blogspot.hu Nagyon szeretek alkotani, szivesen irom a bloogot, örömmel tölt el irni a dolloknak a stardollról, hisz csodás és élményteli játék :)) Jelentkezem a szerkesztőire, szint 28, általában 3 napoként 1-2 bejegyzést ejtek a blogon, vagy kicsivel többet, stílus megvan. Kisugárzó lakosztály, aranyos outfit összeálitások. szerkeszteni inkább képeket tudok, és Grafikát is tudok csinálni. Ird le majd a Google adatlapomra a Stardoll neved :)) köszi h végig olvastad :) xoxo, és ölcsi :)) ♥ Remélem engem választasz :)

Nettiii111 írta...

Szia! Köszönöm a jelentkezésedet, viszont sajnos lezártam a keresést! Majd talán legközelebb! :-) Remélem nem haragszol.
De addig is gyakorolj, írj a blogodra sokat, így te is sokat fejlődhetsz még.

Netti